penjadors que decoren… i també subjecten!

M’he adonat que trigo molt en escollir cada vegada que necessito un penjador per una habitació. Ben mirat però, si el penjador un cop hi poses alguna cosa a sobre no es veu… o tal vegada sí!

Abans a les cases els penjadors estaven darrera de les portes o a dins dels armaris, però cada vegada més es troben en punts de les parets on es poden veure, o fins i tot formen part de la mateixa decoració. El que passa, és que sovint, una bona part del temps estan sense tapar i la seva funció va més enllà de recolzar els abrics o la roba que no ens posem, serà per això que trigo tant en decidir-me per un o altre, o l’acabem fent nosaltres.

El penjador de l’entrada de la casa Menta, que va fer @xmenduina amb fusta de pi decapada en blanc, amb uns penjadors de ferro en forma de cor i estrella que vam trobar en un antiquari d’Astorga (León) ben grans per penjar-hi abrics i bosses.

3c670186f38011e1890a22000a1de2f0_7

 

Penjadors individuals que vaig comprar a la Dordogna (França) amb uns poms de ceràmica pintada i ferro que decoren la paret d’un bany blanc.

0cfb17da34af48f59f3e4e669e3ce8bd_6

Unes casetes d’ocells que vaig comprar a la botiga Coté Sud a Reus en sintonia amb l’aplic de tela blanca que li vaig cosir els ocellets de patchwork que em va fer la meva amiga Rosa i les garlandes de l’Abumenta a joc per l’habitació de les nenes.

2013-01-26 15.52.43-1

M’encanten aquests poms robusts, grossos ideals per penjar tot tipus de roba. Són alemanys i combinen perfectament a qualsevol lloc

2013-01-28 07.43.36-1

2013-01-28 07.44.39-1

La última adquisició i va ser amor a primera vista, són aquestes baldufes de tota la vida reconvertides a penjador. Ideals per una habitació de jocs,  no són precioses?

2013-01-28 07.43.04-1

Anuncis

Deixa un comentari

