Un Nadal Craft

M’agrada engalanar la casa per Nadal. Aquest any vaig fer jo mateixa algunes de les decoracions amb materials que ja tenia per casa. Són manualitats molt fàcils de fer, ràpides i den resultones. Són tan fàcils de fer, que amb la llista del material i les fotos és suficient per animar-te a fer-les.

Corona de pinyes

Llista de la compra:

Un penjador de ferro

Fil de ferro fi

Esprai de color brillant (daurat o platejat)

pinyes (es poden anar a buscar al bosc)

2015-12-13 19.27.55

Pot de vidre ple de taps de suro

Llista de la compra

Un pot de vidre amb tapa de rosca

Un nin@ de plàstic (jo vaig agafar un de les Tres Bessones)

Cola de contacte

Esprai de color brillant

Taps de suro (per decorar)

Aquesta ja forma part de la prestatgeria, he decidit que es quedi tot l’any.

2015-12-13 18.41.16-1

Il·luminar l’olivera

Una olivera

Llums d’exterior

2015-12-12 18.49.10

Les nenes mentrestant, van fer la felicitació de Nadal. Amb mooolta purpurina!

2015-12-13 17.48.36

 

Anuncis

Deixa un comentari

